MůjKoncert

 

Zájezdy na koncerty

Všeobecné obchodní podmínky

 

 1. O všeobecných obchodních podmínkách

 Tyto všeobecné obchodní podmínky / cestovní podmínky / cestovní smlouva (dále jen VOP) se vztahují na cestovní smlouvy uzavřené mezi společností Vorrennes Kft. (dále jen kancelář) a zákazníkem.

Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran pro všechny kombinace organizovaných služeb cestovního ruchu (dále jen zájezd), jakož i pro všechny další služby poskytované kanceláří, které jsou nedílnou součástí cestovní smlouvy nebo v případě nákupu pouze vstupenky smlouvy o nákupu vstupenky. Všeobecné obchodní podmínky definují pojem cestující v Gartv. 2. Používá se jako pojem osoby definovaný v § 37, a to v souladu se zákonem č. 472/2017 Sb. o smlouvách o zájezdu, zejména o smlouvách o zájezdu a smlouvách o sdružených službách cestovního ruchu. (XII. 28.) nařízením vlády Maďarska.

 

2. Údaje společnosti Vorrennes Kft

Vorrennes Kft. (dále jen kancelář), sídlo a korespondenční adresa: 8600 Siófok, Kardvirág köz 20/B. 1./2., Maďarsko. POZOR: na uvedené adrese není recepce! E-mailová adresa: hello@mujkoncert.cz, web: www.mujkoncert.cz.
Registrační číslo společnosti: 14 09 319900.
Daňové číslo: 32129292-1-14
Identifikátor finanční instituce (číslo bankovního účtu): 12600016-18537834-71952366 (Wise Europe).
Cesty organizované kanceláří se řídí následujícími právními předpisy:
IV z roku 1959 o občanském zákoníku. Zákon, LXXVI z roku 2009 o obecných pravidlech pro zahájení a pokračování služební činnosti. Zákon č. 472/2017 o smlouvách o poskytování cestovních služeb, zejména o smlouvách o souborných službách pro cesty a skupinových smlouvách o poskytování cestovních služeb. (XII. 28.) Nařízení vlády.

 

3. Objednané produkty a služby

Objednané produkty a služby se zde zobrazí po dokončení objednávky, zaplacení a zadání údajů o cestujícím. Konečná cestovní smlouva bude zaslána e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.

 

4. Údaje cestujícího (cestujících)

Údaje cestujícího se zde zobrazí po finalizaci objednávky, zaplacení a zadání údajů o cestujícím. Konečná cestovní smlouva bude zaslána e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.

 

5. Uzavření a změna smlouvy

Cestovní smlouva mezi cestovní kanceláří a klientem vzniká objednáním zájezdu, zaplacením poplatku, přijetím objednávky a písemným (elektronickým) potvrzením přihlášky.
Zástupce cestovní kanceláře (dále jen “klient”) může při uzavírání smlouvy jednat i jménem cestovní kanceláře; v takovém případě veškerá práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy nese nebo náleží zprostředkovateli jednajícímu jako zprostředkovatel. Zákazníkem může být zletilá fyzická nebo právnická osoba.

Podáním objednávky zákazník výslovně bere na vědomí, že služby poskytované agenturou zákazníkovi – vzhledem k jejich povaze, přístupu do dané země a události, nepředvídatelným změnám termínů a závislosti na třetích stranách – jsou považovány za specifický produkt. Z těchto důvodů zákazník bere na vědomí, že při poskytování a pořizování služeb je nutné počítat s možnými změnami v poskytování a organizaci služby (např. změny programu, akce, zrušení akce, změna termínu konání akce, změna ubytování, změna způsobu dopravy apod. v závislosti na dostupnosti služby nebo využití služby třetími osobami, na které kancelář nemá vliv, a proto za ně neodpovídá.

Uzavřením smlouvy jinou vhodnou formou se rozumí mj. některý z následujících postupů:

  1. objednáním zájezdu prostřednictvím online systému; následným zasláním příslušné nabídky zákazníkovi ze strany kanceláře; a potvrzením nabídky ze strany zákazníka;
  2. přímým nákupem jízdenky v elektronické podobě, a to na webovém portálu;
  3. objednání zájezdu prostřednictvím e-mailu; následné zaslání příslušné nabídky zákazníkovi ze strany kanceláře; a potvrzení nabídky ze strany zákazníka;
  4. objednání zájezdu telefonicky zákazníkem; poté kancelář zašle zákazníkovi danou nabídku a zákazník nabídku potvrdí;
  5. osobním objednáním zájezdu zákazníkem na prodejním místě kanceláře; poté zaslání příslušné nabídky zákazníkovi kanceláří; a potvrzení nabídky zákazníkem.
  6. Bez ohledu na výše uvedené se smlouva považuje za platně a účinně uzavřenou zaplacením zálohy nebo celé dohodnuté ceny na základě faktury vystavené kanceláří.

Cestující je osoba, která je oprávněna využít objednanou službu. Cestující má právo účastnit se daného zájezdu, svou totožnost prokáže předložením dokladu totožnosti a kódu, který obdržel při rezervaci. Na výletech zahajovaných úřadem mohou cestovat pouze cestující, kteří svůj úmysl zúčastnit se předem oznámili prostřednictvím rezervačního systému úřadu a zaplatili poplatek. Právo účasti je na jméno určeného cestujícího. Účastnická vstupenka je platná pouze pro vztah a dobu trvání, pro které byla zakoupena.
Pokud cestující není občanem žádného členského státu Evropského hospodářského prostoru, musí se před rezervací obrátit na kancelář pro odsouhlasení údajů. Pokud to cestující nedodrží, kancelář neodpovídá za vzniklou škodu.

Změna rezervace je bezplatná, ale pokud původní účastnická vstupenka obsahuje slevu, je třeba při nástupu zaplatit rozdíl mezi plnocennou a zlevněnou účastnickou vstupenkou.
Účastnický poplatek hradí cestující při rezervaci na webových stránkách bankovní kartou nebo bankovním převodem, v případě osobní rezervace v hotovosti. Volitelným způsobem platby je platba prostřednictvím systému SimplePay, která je podmíněna registrací karty.
Partnerem je společnost, která se podílí na plnění některého prvku služby objednané v kanceláři nebo která organizuje akci, poskytuje cestovní službu a provádí leteckou nebo silniční přepravu osob.
Celkový poplatek, který má být uhrazen na základě smlouvy o cestovní službě – poplatek za účast, jakož i daně, odvody a další povinné poplatky – musí zákazník uhradit při rezervaci.

Účastnický poplatek není možné uhradit před odjezdem při nástupu na cestu. Účastnický poplatek nezahrnuje poplatek za doplňkové služby dostupné v autobuse (např. studené nápoje, croissanty atd.). Poplatek za doplňkové služby, výhradně v českých korunách (Kč), je nutné uhradit personálu při využití doplňkových služeb. V některých případech poskytuje kancelář v rámci balíčku i další doplňky (např. minerální vodu, občerstvení, brožury, magnetky na ledničku, propisky), cestující však nemůže požadovat kompenzaci, pokud nejsou k dispozici nebo je jejich počet omezen či chybí.
Cestující bere na vědomí, že pokud se nedostaví v předem stanoveném čase a místě odjezdu, může cestovní kancelář prodat jeho místo někomu jinému. V případě, že se cestující nedostaví na ohlášené místo odjezdu, podrží mu kancelář vstupenku na koncert až do doby příjezdu jím organizované skupiny na místo koncertu. Kancelář neodpovídá za škody vzniklé v důsledku zpoždění cestujícího.

Obsah služby je uveden na webových stránkách úřadu, v potvrzení dané objednávky a ve všeobecných obchodních podmínkách. Nedodržení lhůt splatnosti opravňuje cestovní kancelář považovat cestovní smlouvu za vypovězenou, prodat zájezd někomu jinému a okamžitě zrušit objednané služby.
Kancelář si vyhrazuje právo v odůvodněných případech změnit podmínky inzerovaného zájezdu. V případě změny je třeba postupovat podle pravidel platných v době uzavření smlouvy (v době objednání).

 

6. Poplatek za službu a platební podmínky

CXXVII z roku 2007 o DPH. Zákon XV. kapitola, zákazník výslovně souhlasí, službu využíváte jako osoba nepovinná k dani, nebo jako osoba nepovinná k dani, nebo jako osoba povinná k dani, ale vlastním jménem a ve vlastní prospěch (tj. jako cestující). Na základě výše uvedeného bude z účastnického poplatku účtována DPH, pokud zákazník jako firma nepožádá o vystavení faktury na účastnický poplatek.
Společnost je oprávněna vystavovat faktury elektronicky. Cestující podpisem této smlouvy souhlasí se zasíláním elektronické faktury společností.

Zvýšení poplatku

Pouze pro zvýšení poplatku za služby společnosti nákladů na dopravu, včetně nákladů na pohonné hmoty, letenku nebo jiné náklady na dopravu, podmínky, daní, odvodů a jiných povinných poplatků vybíraných třetími osobami, které se přímo nepodílejí na plnění souvisejícím s dílčími službami prováděnými v rámci smlouvy o cestovních službách (zejména rekreační poplatek, kotevní poplatek, letištní taxa), nebo v případě dané cestovní služby může nastat v důsledku změny směnného kurzu rozhodné měny o více než 5 %.
Výše zvýšení poplatku musí být úměrná nárůstu nákladů a způsob výpočtu změněného poplatku musí být přesně definován ve smlouvě.

Dojde-li ke změně ceny 21 dní před zahájením zájezdu, kancelář jednostranně zvýší cenu uvedenou ve smlouvě:

o částku, o kterou se zvýšila cena podle bodů a) a b) uvedených výše v této kapitole oproti ceně služeb a poplatků zahrnutých v ceně zájezdu,
o částku, která odpovídá zvýšení směnného kurzu eura o více než 5 % ve srovnání s měnou použitou pro stanovení ceny zájezdu podle bodu c) této kapitoly.

Cestovní kancelář je povinna zaslat zákazníkovi písemné oznámení o zvýšení ceny zájezdu nebo služeb, včetně důvodu a způsobu zvýšení, nejpozději 21 dnů před zahájením zájezdu. Vzniklý rozdíl je zákazník povinen uhradit neprodleně, nejpozději ve lhůtě uvedené v informaci o zvýšení ceny, jinak je kancelář oprávněna od smlouvy odstoupit doručením písemného oznámení o odstoupení zákazníkovi.

Zákazník je povinen uhradit kanceláři cenu uvedenou v potvrzení objednávky nejpozději ve lhůtě splatnosti uvedené na zálohové faktuře. Nebude-li poplatek připsán na účet společnosti nejpozději v den lhůty splatnosti uvedené na zálohové faktuře, je společnost oprávněna od smlouvy odstoupit. Storno poplatky a uplatněné nároky na náhradu škody se stávají splatnými okamžitě po doručení oznámení o jejich uplatnění zákazníkovi.
Pokud navýšení poplatku přesáhne 8 % celkového účastnického poplatku, může cestující do 3 dnů od oznámení o navýšení poplatku od smlouvy písemně odstoupit a zaplacený účastnický poplatek mu bude vrácen. Změnu nižší než 8 % nelze považovat za platný důvod pro zrušení zájezdu, takže pokud cestující přesto zájezd zruší, musí mu být vyplaceno 60 % platby jako kompenzace.
Záměr odstoupit od smlouvy je třeba oznámit písemně. Prohlášení o odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti okamžikem, kdy se o něm adresát dozví. Za odstoupení od smlouvy se považuje i to, pokud cestující neuhradí nedoplatek ve sjednané lhůtě nebo pokud nenastoupí na cestu, aniž by předem učinil prohlášení.

 

7. Ustanovení pro účastníky

Při nákupu jízdenky a společném cestování:
Objednáním služby cestující souhlasí s tím, že z bezpečnostních důvodů obdrží jízdenky prodávané v rámci cestovní služby od stevardky po nástupu na cesty cestovní kanceláře.

Zakoupení jízdenky bez společného cestování:

Společnost vylučuje svou odpovědnost za

  1. zpožděné doručení objednaných vstupenek, které je způsobeno poštou, expresní doručovací službou nebo jiným právním subjektem, který zajišťuje doručení způsobených vstupenek, pokud byly úřadem poskytnuty včas k doručení;
  2. zpožděné dodání objednaných jízdenek, které bylo způsobeno osobou, která si jízdenku objednala a která nedodržuje dodací podmínky pošty nebo která své jízdenky neobdržela včas;
  3. nedoručení vstupenek způsobené tím, že objednatel vstupenky uvedl neúplnou, neaktuální nebo jinak nesprávnou poštovní nebo e-mailovou adresu;
  4. nedoručení vstupenek z důvodu, že nebyly vyzvednuty na úřadě nebo v místě konání akce, pokud byl zákazník včas upozorněn e-mailem, telefonicky nebo jiným vhodným způsobem na místo a čas doručení;
  5. nevyužití vstupenek na akci nebo cestu.

Kancelář si vyhrazuje právo změnit kategorii objednané vstupenky s automatickým vrácením cenového rozdílu v případě nižší kategorie. Kancelář usiluje o to, aby v případě, že si zákazník objedná více vstupenek, byly současně objednané vstupenky na místa vedle sebe. Pokud to není možné, kancelář zákazníka informuje o volných vstupenkách a postupuje podle jeho volby (objednat vstupenky nebo vrátit peníze).

Společnost není organizátorem akce a nenese žádnou odpovědnost za její průběh a organizaci. Společnost není organizátorem akce a nenese žádnou odpovědnost za změnu termínu konání akce, její realizaci ani organizaci. Zákazník vstupenek bere na vědomí, že po zakoupení vstupenek může dojít ke změně termínu nebo organizace akce, na kterou je vstupenka platná, nebo k jejímu zrušení.
Při nákupu vstupenky, včetně některých typů elektronických vstupenek, nelze odstoupit od smlouvy se společností a požadovat vrácení ceny vstupenky, jak stanoví zákon 45/2014 o podrobných pravidlech smluv mezi spotřebitelem a podnikatelem. (II. 26.) Podle § 29 odst. 1 písm. l) nařízení vlády spotřebitel nemůže uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím telekomunikačního zařízení, jejímž předmětem je poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami. Na základě § 2 písm. i) citovaného nařízení vlády se působnost nařízení nevztahuje na smlouvy o poskytování cestovních služeb, zejména na smlouvy o zájezdu a smlouvy o poskytování skupinových cestovních služeb. (XII. 28.) Neexistuje-li jiné ustanovení nařízení vlády, nemůže zákazník využít právo na odstoupení od smlouvy upravené v nařízení pro smlouvy týkající se zájezdů, tj. v případě nákupu zájezdu. Pojem cestovní balíček je v těchto obchodních podmínkách používán v souladu s definicí nařízení vlády.

 

8. Změna a ukončení smlouvy ze strany společnosti

V případě, že kdykoli před zahájením zájezdu nebo po něm dojde ze strany kanceláře bez jejího zavinění ke změně podstatné podmínky smlouvy, zejména pokud pořadatel změní termín akce, zruší akci, letecká společnost změní termín letu, není kancelář povinna zákazníkovi uhradit již investované náklady na dopravu, ubytování, pojištění a další náklady. V takovém případě jsou smluvní strany povinny jednat o společné dohodě a společně tak v dobré víře minimalizovat vznik dalších nutných nákladů.
Pokud cestovní kancelář po zahájení zájezdu neposkytne cestujícím služby nebo jejich podstatnou část včas nebo zjistí, že je není schopna poskytnout, přestože je k tomu zavázána smlouvou, je povinna neprodleně přijmout opatření, aby zájezd mohl pokračovat.
Pokud z mimořádných důvodů není možné poskytnout původně vzájemně dohodnutý program a služby, je kancelář oprávněna program a poskytované služby upravit následujícím způsobem.

Kancelář je oprávněna
a) poskytovat další programy a služby v rozsahu a kvalitě, které jsou co nejvíce srovnatelné a svou povahou odpovídají původně plánovaným službám, přičemž v případě služeb poskytovaných minimálně na stejné úrovni jsou veškeré další nároky objednatele vyloučeny, nebo
b) uhradit zákazníkovi neposkytnuté služby nebo cenu zaplacenou za služby, které nebyly kompenzovány doplňkovými službami (cestovní kancelář není povinna uhradit zákazníkovi další náklady vzniklé v souvislosti se zájezdem nebo akcí, zejména cestovní a ubytovací náklady v případě zrušení nebo změny akce), nebo
c) nabídnout zákazníkovi slevu za zaplacené služby, jejichž hodnota byla zahrnuta v ceně zájezdu a které nebyly poskytnuty v plné výši, nebo za které nebyly poskytnuty doplňkové služby.

Zákazník bere na vědomí, že je po uzavření smlouvy organizátorem akce, případně že se termín zájezdu nebo jeho organizace změní na základě rozhodnutí společnosti. V takovém případě cestovní kancelář rozhodne o dalším postupu a informuje o něm zákazníka, a to nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy byl zákazník o změně termínu zájezdu informován. Zákazník nemá nárok na vrácení peněz, pokud se termín cesty změní z důvodů, které cestovní kancelář nemůže ovlivnit.
V případě přeplnění kapacity ubytování je cestovní kancelář povinna poskytnout zákazníkovi náhradní ubytování minimálně stejné nebo vyšší kategorie a nacházející se v obdobné oblasti. V případě, že je přepravní kapacita dané dopravní společnosti pro cestu uvedenou ve smlouvě přeplněna, je cestovní kancelář povinna vyvinout přiměřené úsilí, aby zákazníkovi zajistila náhradní dopravu, avšak cestovní kancelář nezaručuje dostupnost vhodných spojů do místa konání akce.
Cestovní kancelář je oprávněna zrušit rezervaci do 3 pracovních dnů od objednávky cestujícího bez udání důvodu se současným vrácením částky, kterou cestující zaplatil. Kancelář v souvislosti s výše uvedeným nenese odpovědnost za náhradu škody.

Společnost může vyloučit z opakované jízdy osoby, které trasu již dříve použily a byly pod vlivem alkoholu nebo omamných látek, chovaly se pohoršlivě nebo z jiných podobných důvodů obtěžovaly spolucestující, nebyly splněny podmínky pro cestování.
Společnost může z cesty vyloučit i ty osoby, které kromě výše uvedeného projevily při objednávce nebo cestě i jiné chování, které poskytovatel služeb vyhodnotil jako poškozující jejich osobnostní práva.
Kancelář může od smlouvy odstoupit písemným prohlášením nejpozději před zahájením zájezdu, pokud v době uzavření smlouvy nelze zájezd předvídat – lidský život a zdraví, nebo je ovlivněn vnější okolností, která ohrožuje bezpečnost majetku, nebo počet zájemců nedosahuje nejnižšího oznámeného počtu účastníků. V takovém případě může cestující požadovat náhradní službu ve stejné hodnotě jako původní nebo má nárok na stejnou službu v jiném termínu. Je-li náhradní služba vyšší hodnoty, rozdíl v poplatcích je účtován klientovi, je-li nižší, je společnost povina rozdíl vrátit. Pokud zákazník nabízenou službu nepřijme, může požadovat vrácení celého účastnického poplatku.

 

9. Ukončení smlouvy ze strany zákazníka

Zákazník bere na vědomí, že pokud si v kanceláři zakoupí pouze vstupenku na akci, nemůže od smlouvy odstoupit. V ostatních případech může zákazník smlouvu kdykoli vypovědět způsobem a za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách. V případě odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka vystaví kancelář kompenzaci, jejíž výše nesmí přesáhnout výši účastnického poplatku.
Pokud chce kancelář před zahájením zájezdu z důvodu, který nemůže ovlivnit, podstatně změnit některou z podstatných podmínek smlouvy o cestovních službách – zejména pokud zvýšení poplatku přesáhne 8 % – musí o tom neprodleně informovat cestujícího. V takovém případě zákazník
a) může odstoupit od smlouvy o cestovních službách bez nároku na náhradu škody, nebo
b) pokud změny spolu se změnou účastnického poplatku související s těmito změnami akceptujete, smluvní strany změní smlouvu o cestovní službě.

Pokud zákazník zruší zájezd nejpozději 10 dní před datem odjezdu, cestovní kancelář účastnický poplatek nevrací.
Více než 10 dní před odjezdem lze vrátit 40 % účastnického poplatku na číslo účtu, které zákazník uvedl.
Pokud má cestující zpáteční jízdenku, je pro podmínky vrácení poplatku rozhodující datum první cesty.
Pokud je cesta zrušena bez zavinění cestovní kanceláře (např. je zrušena související akce), bude zaplacený účastnický poplatek vrácen na číslo bankovního účtu poskytnuté cestujícím po odečtení 15% manipulačního poplatku, pokud pořadatel akce (koncertu, festivalu) vrácení vstupenek umožní. Pokud se akce koná v pozdějším termínu a pořadatel akce neumožňuje vrácení vstupného, kancelář bude od vrácení peněz osvobozena.

V případě, že má cestující pro danou cestu sjednáno pojištění storna cesty a svůj záměr odcestovat oznámí do 12:00 hodin pracovního dne před cestou dopisem zaslaným na e-mailovou adresu hello@mujkoncert.cz, bude mu vrácena celá cena zájezdu – spolu s objednanými doplňkovými službami. Ta je cestujícímu účtována v zůstatku voucheru. Tento poukaz lze využít na jakýkoli zájezd pořádaný cestovní kanceláří do 1 roku od storna. Poplatek za pojištění storna je nevratný. Kancelář neodpovídá za poskytnuté osobní údaje, za škody vzniklé v důsledku překlepů nebo chybného zadání údajů, tyto škody vzniklé v souvislosti s tím nese výhradně zákazník.
Maximální lhůta pro vrácení poplatku je 30 bankovních pracovních dnů ode dne podání žádosti.
Pouze v případě zakoupení spojení lze po jejím vystavení spoj změnit nebo vyměnit, a to pouze v souladu s platnými podmínkami dopravní společností.

 

10. Převod cesty

Cestující je povinen neprodleně, nejpozději však pět dnů před zahájením cestovní služby, informovat společnost o tom, že převedl svá práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy o cestovní službě na osobu, která splňuje všechny podmínky uvedené v těchto předpisech. Pokud se cestující s touto informací opozdí, cestovní kancelář není povinna převod akceptovat a může uskutečnění cesty odmítnout. Může se stát, že – např. z administrativních důvodů (např. změna jména při rezervaci letenky není vždy možná) – kancelář nemůže zajistit cestu. V takových případech je postoupení neúspěšné, tj. považuje se za zrušení cesty.
Strana, která odstupuje od cestovní smlouvy, a strana, která do smlouvy vstupuje, společně a nerozdílně odpovídají za zaplacení účastnického poplatku podle smlouvy, jakož i za další poplatky, platby a jiné náklady vyplývající z postoupení smlouvy. Společnost musí informovat stranu, která odstupuje od smlouvy, o skutečných nákladech spojených s převodem.

 

11. Odpovědnost a povinnosti společnosti

Informace
Pokud je inzerovaný zájezd dočasně nedostupný nebo je možný zrealizovat pouze oklikou, kancelář o tom cestující informuje. Informace jsou poskytovány možným a místně obvyklým způsobem s přihlédnutím k pravidlům platným pro jejich úpravu. Pokud cestující při rezervaci neuvede kontaktní údaje a z tohoto důvodu nemůže být informován, kancelář neodpovídá za náhradu škody.

Komplikace při cestě
Pokud je pokračování cesty znemožněno na cestě vinou kanceláře, je kancelář povinna zajistit další přepravu cestujícího jiným dostupným vozidlem. Cestovní kancelář je povinna nahradit cestujícímu s předem zakoupenou účastnickou jízdenkou škodu vzniklou zpožděním nebo zrušením cesty, pokud byla způsobena úmyslně nebo hrubou nedbalostí ze strany cestovní kanceláře.

Kancelář neodpovídá za výběr destinace, nedostatek nebo omezení místních možností a podmínek ani za škody, které cestujícímu způsobí.

V případě cestování letadlem platí cestovní podmínky konkrétní letecké společnosti, kancelář neodpovídá za případná zpoždění, změny letu, letového řádu, typu letadla nebo letecké společnosti.
Nevyhnutelnou a mimořádnou okolností se při aplikaci všeobecných podmínek rozumí situace, kterou nelze v době uzavření smlouvy předvídat a smluvní strana ji nemůže ovlivnit a jejímž důsledkům by nebylo možné zabránit ani při vynaložení veškerých přiměřených prostředků. Úřad neodpovídá za kompenzaci takových událostí, jako jsou válka, epidemie, terorismus, stávky nebo změny způsobené neodvratitelnými přírodními jevy nebo technickými překážkami.
Úřad není povinen uhradit účastnický poplatek, pokud cestující nevyužil službu z vlastního rozhodnutí nebo z důvodu, který vznikl v jeho zájmu. Cestující tedy nemůže požadovat jiné služby nebo náhradu.

Náhrada škody související se zavazadly

V případě případné kompenzace související se zavazadly se hodnota zavazadel rovná hodnotě zaplacené účastnické jízdenky. V případě ztráty nebo poškození zavazadla je cestující povinen nahlásit škodu stevardce ihned po příjezdu do cílové destinace. Stevardka je povinna písemně potvrdit nahlášení škody.

Cestovní kancelář neodpovídá za škodu na zavazadlech, pokud:

  1. cestující není schopen předložit zavazadlový lístek,
  2. obal zavazadla neodpovídá druhu zavazadla,
  3. cestující nepopsal správně obsah zavazadla,
  4. dojde k události, kterou cestovní kancelář nemůže ovlivnit (přírodní katastrofy, jednání třetí strany),
  5. cestující zavazadlo poškodil
  6. Odpovědnost zákazníka a cestujícího
  7. Zákazník je povinen předem, ve stanoveném termínu, předložit kanceláři seznam cestujících, místo a datum jejich narození a v případě osob mladších 14 let uvést osoby odpovědné za jejich dohled a doprovod.

Přijetím všeobecných podmínek zákazník prohlašuje, že informoval ostatní zákazníky zájezdu, uvedené ve smlouvě, o všech jemu známých skutečnostech, které se zájezdu týkají, případně v individuální písemné objednávce, a že ho písemně zmocnili k přihlášení na zájezd a k přijetí podmínek smlouvy.
Cestující přímo odpovídá za škodu, kterou během zájezdu způsobí třetím osobám.
Cestující je povinen během cesty dodržovat platné zákony a předpisy týkající se cesty (např. občanský průkaz, pas, celní, měnové předpisy, zdravotní předpisy), které je třeba dodržovat. Dodatečné náklady a škody vzniklé v důsledku jejich nedodržení nese cestující. Za výměnu občanského průkazu a cestovního pasu odpovídá cestující. Cestující je rovněž odpovědný za získání potřebných víz. Úřad nenese odpovědnost za případné zamítnutí žádosti o vízum.
Účastnický poplatek nezahrnuje pojištění osob, zdraví a zavazadel, které si zákazník může zakoupit jako samostatnou položku v kanceláři při rezervaci. Cestující si může pojištění vyřídit mimo kancelář, odděleně od rezervace.

Cestující je povinen při nákupu jízdenky uvést telefonní a e-mailové kontaktní údaje a zkontrolovat údaje uvedené v e-mailu potvrzujícím změnu letenky. V případě později zjištěných chyb se použijí pravidla pro platné změny. V případě cest do zahraničí není řidičský průkaz na základě platné legislativy vhodný k osobní identifikaci. Cestující je povinen při nástupu do letadla předložit stevardce fakturu potvrzující zaplacení účastnického poplatku. Fakturu lze předložit v tištěné podobě nebo elektronicky (telefon, tablet, počítač). Cestující je povinen dodržovat časy odjezdů vyhlášené kanceláří. Pokud se cestující dostaví na místo odjezdu po ohlášeném čase odjezdu, úřad nenese odpovědnost za vzniklé škody a účastnický poplatek nebude vrácen. Během cesty, v případě předem ohlášené zastávky, je cestující povinen vrátit se do autobusu v čase určeném obsluhou nebo řidičem. Pokud se cestující nevrátí ve stanoveném čase, úřad nenese odpovědnost za vzniklé škody a účastnický poplatek nebude vrácen. Škody způsobené úmyslným vandalismem musí cestující, který škodu způsobil, nahradit na místě.

Použití toalety někdy není povoleno. V případě nedodržení používání WC dle pokynů personálu, pokud již WC nelze používat, je nutné uhradit poplatek za úklid ve výši 1000 Kč.

Cestující je povinen se po celou dobu jízdy připoutat bezpečnostním pásem.

Vyloučení cestujícího ze zájezdu

Cestující může být vyloučen ze zájezdu bez nároku na vrácení cestovních výdajů a poplatků za zavazadla, pokud

  1. kouřil v autobuse
  2. je opilý
  3. byl hlučný, obtěžoval ostatní cestující/personál
  4. znečistil ostatní cestující nebo autobus
  5. poškodil autobus
  6. nakažlivá nemoc
  7. nedodržuje obecná pravidla společenského soužití, dopustí se urážlivého jednání
  8. svým věkem, psychickým nebo fyzickým stavem ohrožuje cestující, osoby ve vozidle a majetek, který se v něm nachází
  9. svým fyzickým stavem, oblečením nebo chováním vzbuzuje strach, odpor nebo uráží osoby v dopravním prostředku.

Cestování s dětmi
Děti mladší 5 let nemohou cestovat na našich zájezdech.
Děti do 6-10 let pouze s rodičem nebo prarodičem, s písemným pověřením zákonného zástupce,
Od 11 do 14 let pouze s písemným povolením zákonného zástupce a v doprovodu dospělé osoby,
Od 15 do 18 let mohou cestovat na naše zájezdy samostatně pouze s písemným pověřením zákonného zástupce.
O písemné pověření požádejte v kanceláři. Zmocnění musí být podepsáno rodičem a dvěma svědky a předloženo posádce při startu. Děti bez ohledu na věk mohou cestovat pouze s platným cestovním pasem nebo občanským průkazem.

Podmínky pro přepravu zavazadel při cestě autobusem
Všichni cestující jsou povinni označit svá zavazadla uložená v zavazadlovém prostoru jmenovkou. Kancelář se zavazuje přepravit maximálně dvě zavazadla na cestujícího, jejichž cena je zahrnuta v ceně jízdenky. Maximální hmotnost zavazadla je 32 kg, maximální velikost: 100x50x40 cm. Pokud má cestující více než dvě zavazadla, kancelář vydá 3. a další zavazadlo pouze v případě volného místa a po zaplacení příplatku (poplatek ve výši ceny jízdenky vydané v ceníku).
Zavazadla lze odbavit pouze pro cesty a za podmínek, na které a do které zastávky cestující cestuje. Cestující odpovídá za vrácení zavazadel do zavazadlového prostoru při odbavení. Zavazadla, která ohrožují zdraví cestujících a neporušenost ostatních zavazadel, mohou být z přepravy vyloučena. Jako zavazadlo nelze přepravovat předměty, jejichž přeprava je zakázána zákonem nebo úředním předpisem nebo které nelze vzhledem k jejich rozměrům nebo hmotnosti umístit na určené místo ve vozidle.

V ceně jízdenky je zahrnut poplatek za přepravu 2 zavazadel, která nejsou příručními zavazadly. Poplatek za přepravu jízdních kol nebo velkého sportovního vybavení činí 2 000 HUF za kus. Jízdní kolo lze přepravovat pouze v rozloženém stavu, o složení se musí postarat cestující. Jízdní kola nebo velké sportovní vybavení lze přepravit pouze v případě volné kapacity, můžete odmítnout. Za kočárek nemusíte platit poplatek za zavazadlo, pokud cestuje i dítě. Zavazadlový poplatek se platí pouze v případě, že se přepravuje pouze kočárek.

Podmínky pro přepravu příručních zavazadel při cestování autobusem
Bezplatně lze přepravovat maximálně 1 příruční zavazadlo, které lze bezpečně uzamknout v zavazadlovém prostoru ve vozidle. Příruční zavazadlo je obal, který má cestující u sebe při nástupu do autobusu.

V příručním zavazadle nelze přepravovat:
předmět, jehož přeprava je zakázána zákonem nebo úředním předpisem
předmět, který vzhledem ke svým rozměrům nebo hmotnosti nemůže být umístěn ve vozidle v prostoru k tomu určeném nebo který by mohl poškodit tělesnou integritu, oděv nebo příruční zavazadlo ostatních cestujících.
střelná zbraň

Seznam předmětů, které nelze přepravovat autobusem
Předmět těžší než 32 kg
předmět, který není vhodný k přepravě vzhledem k jeho velikosti, tvaru nebo rozsahu
nebezpečná, výbušná, hořlavá, toxická, nechutná látka, střelná zbraň, droga.
předmět nebo obal, který by mohl poškodit nebo znečistit ostatní zavazadla nebo autobus.
nedoprovázený balíček
komerční množství zboží
veškerého dováženého nebo podléhajícího zákazu vývozu
zboží podléhající clu, jehož celní prohlídku nebo celní řízení nelze dokončit během doby pobytu stanovené v harmonogramu celního odbavení
bodný nebo řezný nástroj bez ochranného pouzdra

Přeprava zvířat
Přeprava zvířat je zakázána, s výjimkou asistenčních psů:
vodicí pes: pes vycvičený k vedení osoby se zrakovým postižením.
pes pomáhající osobě se sníženou pohyblivostí: pes vycvičený k tomu, aby pomáhal osobě se sníženou pohyblivostí při jejích každodenních činnostech.
pes signalizující zvuky: pes vycvičený k signalizaci zvuků, které představují nebezpečí nebo jiné důležité informace pro osobu se sluchovým postižením
pes upozorňující na záchvaty: pes vycvičený k tomu, aby pomáhal lidem s epilepsií nebo jinými chronickými stavy podobnými záchvatům během záchvatů
osobní asistenční pes: pes vycvičený k tomu, aby pomáhal postižené osobě v samostatném životě.
terapeutický pes: pes používaný ve speciálně pedagogickém, psychologickém, psychiatrickém, vodícím pedagogickém rehabilitačním nebo rehabilitačním procesu.
Asistenční pes musí být opatřen rozlišovacím znakem, který musí obsahovat známku organizace provádějící výcvik psů. Cestující je povinen zajistit podmínky pro cestování se psem. Úřad neodpovídá za případné škody vzniklé v důsledku jejich nedodržení.

Přeprava osob se sníženou pohyblivostí nebo osob se zvláštními potřebami
Při nákupu jízdenky musí cestující uvést, zda potřebuje zvláštní péči z důvodu pohybového nebo jiného postižení. Úřad neprovádí přepravu cestujících, kteří mohou být přepravováni pouze na nosítkách. Cestující, kteří potřebují zvláštní péči, se mohou cesty zúčastnit výhradně na vlastní nebezpečí, kancelář vylučuje odpovědnost za případné škody na zdraví.

 

13. Ostatní ustanovení

Společnost si vyhrazuje právo stanovit zvýhodněný účastnický poplatek a v případě spravedlnosti uplatnit vrácení poplatku.
Společnost má právo změnit čas odjezdu zájezdu, použít jiný typ autobusu, než který byl inzerován, nasadit do provozu autobus provozovaný rezervou nebo subdodavatelem nebo změnit místo pro cestující.
Objednáním a využitím služby zákazník a cestující berou na vědomí a dávají výslovný souhlas s tím, že během cesty a koncertů může kancelář pořizovat fotografie a/nebo videozáznamy a sdílet je na webových stránkách poskytovatele služby, Facebooku nebo jiných sociálních sítích.

 

14. Nahlášení stížnosti

Cestující je povinen neprodleně nahlásit stevardce nebo poskytovateli služeb na místě jakékoli výhrady ke službám a podat o nich zprávu. Škodu vzniklou v důsledku opožděného oznámení nese cestující. Nevyřídí-li cestující své námitky na místě, může své nároky vyplývající z vadného plnění uplatnit u kanceláře písemně s přiložením protokolu, a to nejpozději do 8 dnů po příjezdu domů.
Reklamace podané po této lhůtě kancelář neprošetřuje a je zproštěna odpovědnosti. Lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 dnů ode dne jejího podání.

 

15. Řešení právních sporů

Smluvní strany se snaží sporné otázky vyřešit smírnou cestou, mimosoudně. Není-li to možné, smluvní strany se podřizují výlučné pravomoci Ústředního okresního soudu v Pešti.

 

 

 

 

 

 

 

 

PŘENESEME VÁS Z ŠEDIVÉHO KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA PŘÍMO DO KONCERTNÍHO KOTLE! S NAŠIMI VÝLETY NA KONCERTY A FESTIVALY Z RŮZNÝCH KOUTŮ ČR SI MŮŽETE UŽÍT ENERGII HUDBY A ATMOSFÉRU PŘEDNÍCH UMĚLCŮ. BUĎTE SOUČÁSTÍ TÉTO HUDEBNÍ POUTI, OBJEVTE NOVÉ ROZMĚRY ZÁBAVY, ODREAGUJTE SE A NABIJTE NOVOU ENERGIÍ!

KONCERT.
festival.
ZÁJEZD.

Budapešť

Realizujeme vaše hudební sny! Přivádíme vás na koncerty oblíbených interpretů téměř odkudkoliv z ČR. Nechte se unést melodiemi a nechte za sebou starosti – my se postaráme o všechno!